Sorry Blog Saya Tak Cantik . Awak Follow Kita , Kita Follow Awak Balik Tau :D Thanks .



December .

#Orang kahwin
#Balik kampung
#Hang dgn kawan
#Duduk Rumah -.-

Hello blog :) Lama tak update , aku malas -.-
Semestinya bulan December adalah bulan yang paling aku suka . Harhar apa ? Takpayah tau . Tapi mungkin gambar kat bawah ni mebuatkan korang boleh tau . :
Hikhok :) Sebenarnya memang tak sabar dengan hari tersebut . Cehh ! Keyword dia '' Aku dah besar ''
Ohh , sukanya ayat itu :) Hahah . Takpe lagi 2 hari jaa . Eh , lupa pulak 


31 December , Hari yang kedua terbesar bg someone ni . Kakak saudara aku . Lusanya pada 29 December:) Yes , Hari pertunangan dia . Sebab tu aku cakap hari kedua terbesar . Yang terbesar Hari Perkahwinan dia nanti . Hurm , tempat kejadian nya dekat Kg guar , Manong , PERAK . My hometown. Mesti dia tengah nervous gila kan ? yelah tinggal 4 hari je lagi ni . Hahah , insayaallah semuanya akan berjalan dgn lancar . Nak dkt selamat dah kakak aku sorang ni . 


Kak , tahniah okay . Hope you sucsessfull on your engaged day :D
Loveyou :)



Tuptaptuptap . Dah nak masuk tahun baru kan ? Alhamdulillah Allah masih lagi panjangkan umur aku untuk hidup . Hurm :) untuk tahun baru ni banyak pembaharuan yg aku nak buat . Satu perubahan akan terselah . Dari segi pembelajaran , opps PMR -.- adesss . Itu elemen pertama , banyak lagi sebenarnya . Aku  harap tahun 2012 lebih baik dari  tahun sebelum ni . Insayaallah . And also , tahun depan aku akan slow dengan laman sosial ni ;) Dan mungkin Tak akan sentuh lansung blog ni . Tapi kalau ada masa yg sesuai , Iwill :D



Papa i love you . Aku nak tengokkkkkkkkk :'D Please anyone :') Takpelah aku pergi sendiri -.- .And you all know , cerita ni keluar pada tarikh 29/12 :)) Hahah siapalah yg nak nak bawak aku pergi , dgn duit dalam poket hanya untuk aku makan sorang , or utk belanja sekolah tahun depan :3 . Faham  Belanjalahhh . hikhikhik . I'll wait for this :') Anyway cerita ni mesti sweettt . Tak sabar nak tengok !



Okay blogers :) GTG . Assalamualaikum :)





Thankyou-Thankyou :)