Sorry Blog Saya Tak Cantik . Awak Follow Kita , Kita Follow Awak Balik Tau :D Thanks .



No Function .

Haiii blogers . Amboi lama tak update . soorry aku sibuk .Kay dah seminggu cuti sekolah , amat meyeronokkan dan amat membosankan . Ohh betapa merinduinya kawan - kawan :') eee qurattu cengeng -.- . Cuti ni kasi habis enjoyy , dan aktiviti haram . Kerana , next year siapa yang lahir pada tahun 1997 akan dilanda peperangan besar di sekolah . PMR -.- . Wuuuuu syeramm nyee :) 


Wuu . kite pmr tahun depan . MakBapak kita sangat mengharapkan kejayaan kita :) MakBapak kita selalu doakan kejayaan kita . Kadang - kadang kite terdengar mak kita sebut nama kita dalam doa dia . Sedihnya dengar :') Alamakk #Zon sedih . Mak , kita janji , kite buat yang terbaik okay :) kite janji kita berubah and think's to archive victory  .  Kite janji kite balance kan sukan dgn akedemik . 


Ohhh , sekolahku -.- . Tiba - tiba nak bukak cerita pasal sekolah , #boring . kayy baca eh :) SMK Seri Permaisuri . Sekolah yang ke - 2 untuk sekolah menengah . Mula - mula aku macam orang kampung kat sekolah ni . Buat muka seringgit setengah . Hahah , memey ahh . Orang baru memang macam tu . Tapi , bila dapat kawan - kawan  macam mereka :



yes . Them . Bukan dorang je , ramai lagi :) hahah . Mula - mula yang baju pink tu orang pertama senyum dengan ikhlas dekat aku . ohh thankyou sayang . jasa kau tak pernah aku lupa .  sampai sekarang kita kawan baik kan ? :') yeke ? Then , barulah aku kenal dengan orang lain . Dah lama - lama aku biasa dengan dorang . Dapt kenal cikgu , cikgu - cikgu pun baik , sporting :) Iloveyou smksp :) 



Atototo . rindu kau dek :') Mana kau sekarang hah ? Akak tau kau sakit , and sori tak dapat nak melawat kau dik :') akak sibuk dengan family . Akak harap lepas kau operate kau tak sakit lagi kay :) Kau memang sememangnya adik yang paling bagus dan baik dan cantik dan comel . wuuuuuu . Banyak akak puji kau ye . suka letuwww . Nanti kalau ada rezeki , ada masa kita jumpa kay :')  Iloveyou dek ;)


Okay . Kite dah takde benda nak cerita . Sumpah tak tau lagi nak cerita apa :) Hahahahah ! kalau korang tengok cerita yang aku cerita , semua  bercampur . lalallaalalala :) Okay aku nak pergi cuti . Bai :)

#ILoveyou . puiih 







Thankyou-Thankyou :)