Sorry Blog Saya Tak Cantik . Awak Follow Kita , Kita Follow Awak Balik Tau :D Thanks .



November :)

Hello :) November already . Alhamdulillah . Sekarang cuaca tak menentu kan ? Panas sekejap lepastu hujan . Cehh jadi peramal cuaca :) Kuasa Allah :') Korang yang membaca sehat ? Aku sehat . Hahah .
Final exam sudah habis , kita enjoyyyy :D Buat masa sekarang moto budak hot macam aku '' lepas exam kita blah '' . Kenyataannya ramai orang menyokong . Tapi aku takdelah tak datang sekolah sangat . Ada training olahraga -.- . Dua musim minggu depan , Memang training je lha . Athelic :) puuiihh .



Kejap je kan , dah masuk bulan november :') Rasanya baru updated pasal bulan september and oktober  haritu . Masa berlalu dengan pantas . Semalam kelas kitorang buat jamuan . Makan MCDonald :) Best :) Kitorang geeelak je memanjang dalam kelas . Bersama , haziq , azzam , afiq , zahirah , feera , piqa , ummi . :) Bestie :') Dengan dorang pun aku dah bahagia . Aku terpaksa mengaku aku sangat berharap tahun depan aku nak sangat sama kelas dengan dorang  . Takberubah pun takpe . Azzam kata : InsyaAllah :) Aku kata : Amin :) Lepas makan - makan pergi training  . Bagus lah kan , bakar lemak ;)




Sory # takpanjang . Kbai . 




Thankyou-Thankyou :)