Sorry Blog Saya Tak Cantik . Awak Follow Kita , Kita Follow Awak Balik Tau :D Thanks .



Malu Tapi Mahu 3 )

salam ramadhan hari yg ke -19 :) Alhamdulillah Tuhan masih memberi peluang  untuk hidup :') aku bersyukur .
Kayy cerita hr neyh , adalah melibatkn diri aku dgn dia. sapa dia?  haa sapa tahu ______?? hahaha semua takkan boleh tahu .

Aku dgn dia cuma kawan biasa :) takde apa yg lebih . Beza dgn kwn2 aku yg laen Bestie dgn dia . Untung kan dorang sapa yg bestie dgn dia . EHH Copp2 , dia bukan pondan , dia bukan bojan , dia bukan lelaki :)
Dan dia adalah seorang perempuan :')

Kiranya dia tak tahu apa yg aku rasa skrg . dia taktahu anggapan aku terhadap dia mcmna .. Mungkin bg dia
kita kawan . biasa2 jaa . :') yeah aku pun sama rasa mcm tu :) tapi weyh aku sayang kau gila dohhh ..
Sampai rasa malu nk ckp ngn kau . eeuuww ,,hahaha bukan naak les dohh :) ee geli saya ..

cuma kawan teristimewa ..yelahh korang sendiri ada bestie kn2 ? Mesti korang sayang dorang kn ?
mcmtu jugak aku . itu yg aku rasa skrg .

Hari tu dia gaduh ngn kawan dia:)akutahu . bestie dia cerita kat aku . dan aku tanya dkt dia ,

AKU : weyh nak tanya, kau gaduh lg ke dgn dorang * saja buat2 tanya padahal dah tahu . bengong aku neyh.
DIA :Eh , dah baik dah ngn dorang :D dia senyum :) 
AKU :ohh , ok lah tu . janganlah gaduh2 lg . korang bestie :) okay :')* lembut hati 
DIA : muka dia mcm neyh :) heheheh dia tanya ,,kau sayang aku ehh??? :)))
AKU : aku terkedu japp :o . aku pun jawab hehehe mestilah sayang dohh :) 
DIA :ohhh, hahaha thank weh :)


Haihh ..mcm tu lah ceritanya :') bila lah nak jd bestie ehh kite neyh :) hahaha takpelah , kite kawan biasa jaa kay :)
Itu pun dah cukup bg aku :')

kbaiiii :')


Thankyou-Thankyou :)