Sorry Blog Saya Tak Cantik . Awak Follow Kita , Kita Follow Awak Balik Tau :D Thanks .



Kejohanan Olahraga & Balapan SMK Seri Permaisuri


Rabu . 22/7/2011 . 8.00 pagi. Kejohanan olahraga dan balapan SMK Seri Permaisuri .(sukan tahunan .) 
meriah jugak lah tadi .. boleh tahan . tapi parents ramai tak datang . ye la . buat pon hari jumaat . orang sibuk kerja kan .. nak datang cane . Ala , lgpun pun nie bukan nya sukan tahunan sekolah rendah  . nak datang ramai2 pun ape barang . kan2 ? hahahahah . pagi2 td dtg sejuk . dah start pukul 10 tu . mula lah matahari naik . wuuu panah weh .. tp alhamdulillah semua nya berjalan dgn lancar :) 

Tahun nie rumah Biru menang . haihh xde harapan jugak rumah hijau nak naik :( . tp takpe lah . next year boleh try lagi kan? :) RUMAH BIRU -1 RUMAH KUNIG-2 RUMAH MERAH-3 RUMAH HIJAU-4 . olahragawan ,rumah hijau jugak naik :) ahahehhehe . athelic terbaik pun rumah hijau . (kategouri lelaki c) 

aku . . hanya sekadar dapat pingat perak -lempar cakera . :) tak hebat mana pun . biasa2 ja . 
frascated jugak lah rumah hijau x menang .. sebab rasanya da buat paling baik tadi . breakdance lah katekan .
sampai cat muka . 

Cehh , buat pedih jaa . tahula kitorang ni lemah . ye la , masa pemenang  rumah hijau nak ambik pingat td . mereka di '' BOO'' :( hurmm.. kesian kan . apetah lagi rumah biru kat sebelah ..haihh dugaann .. xpe lah . mungkin ni jd pembakar semangat kami . yang penting kitorang puas hati . key .

Tadi lepak dgn efa . eika . amy . sape lagi ..ntah tak ingat . bercelaru . panas . duduk bawah khemah pun  hangat2 td . aku duduk tengok dorang lari . -penyokong . aku menjerit -jerit menyokong pasukan rumah hijau .lepas tu acara yg agak membosankan . -acara 4x50 meter . -guru and pengawai . haa sampai acara tu aku lari . aku ngn eika lepak kat blakang stadium . lepak ngn krs . beli makanan . beli air . huu pastu borak2 . jumpa scya . biasa la tunjuk muka dia yg comel selambe tu . hahaha.  dah dlm 15 minit tu tahu2 dah nak ambik hadiah. kitorang pun pegi lah depan . duduk bawah panas lagi .. haiyoo .. nak terbakar kulit aku neyh .. series muka aku dah gelap . 

Mesti korang pelik kan . semangat sangat aku cerita pasal sukan dekat blog . hahaha . xpe lah . ni blog aku kesah apa kau :) 

wahhh . sangat seronok hari ni  . sangat kecewa sebab rumah hijau tak menang . sangat penat . sangat mengantuk . jadi nak pergi TIDOOW . babai dunia blog . assalamualikum :) 

akhir sekali
MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA . :) 
HAHAHAHA.


Thankyou-Thankyou :)