Sorry Blog Saya Tak Cantik . Awak Follow Kita , Kita Follow Awak Balik Tau :D Thanks .



Harapan Tahun Neyh :')

Heyy Assalamualikum semua :) hari ney dah masuk 2 minggu lebih kite berpuasa . Kejap jaa kan ??
tapi..aku mengaku dan akur bulan puasa memang menguji kesabaran setiap manusia dekat dunia neyh ..
banyak dugaan yg datang  pada bulan puasa tahun neyh ..tapi aku redha :) Aku percaya Tuhan akan sentiasa
memberi semangat kat aku dan keluarga :)


:') aku nak raya tahun tahun neyh mcm neyh *ayt ulang ahh, biarlah . 
semua berkumpul ..aku sayang keluarga aku :') ..sumpah aku tak boleh hidup tanpa dorang semua ..
dorang takde aku takde . bg aku aku keluarga adlah penting dr segalanya ..seperti apa yg kitorang janji ..
kitorang akn sentiasa bersama . suka duka kite bersama . apa2 terjadi kita selesaikn bersama .



cehh , baru 2 minggu lebih puasa dah cite  nk raya :) hahaha sukahati akulah .Blog aku kesahapakau :p ..
alololololo ..gurau jaa tadi :) aku tgh bersemangat neyh :') Tapi Alhamdulillah .. tuhan masih memberi aku peluang untuk hidup :) aku masih lagi boleh berpuasa :)Aku sangat bersyukur ...Kadang2 aku terfikir aku ney banyak buat salah ...tapi tuhan masih beri peluang untuk bertaubat *Amboi ,, dalam tu :)


Aku harap tahun neyh , aku bahagia dgn keluarga aku ...dan raya tahun neyh bermakna :)
okayy setakat ini sahaja :') 
insyaALLAH kalau ada umur pnjg aku update lg :D
Kbaiiiiiiii :) assalamualaikum .





Thankyou-Thankyou :)