Sorry Blog Saya Tak Cantik . Awak Follow Kita , Kita Follow Awak Balik Tau :D Thanks .



We are NOTHING without family :')

Assalamualikum , salam sejahtera , salam 1 malysia . Amboi semangatnya *ekekleh kite kan1malaysia*
okay ape tajuk hr ni ,,ohh ye2 : we are NOTHING without family . ape motif nya buat tajuk mcm nie ?? entahlah . korang baca je , taknak baca get out you baby :)  apakah maksud F A M I L Y . yg korang tau   father mother i love you . kan 2? memang tu pun maksudnya hahahahahah . Lawak tak ? Mungkin kefahaman korang tentang maksud family ni sebuah keluarga yang besar . betul ? betul lah kan . ape aku merepek ni . takpe lah . hehe . eh ,aku terus letak gambar je lha dulu kay sementara nak tunggu idea dlm otak . bele .

acara gosip memang acara tradisional kami :)




nie pun adegan gosip :)





 pelapis2 gosip :)

ketua & penolong gosip :)


setiausaha gosip .


ilovethemsomuch !


lalalalalalala. amacam hebat tak family aku ?? hebat kan ? aku percaya korang pun ada family . dan korang sayang family korang . betul ? Takde ape nk cakap lagi sebenarnya , sebab......nk cakap sebab apa pun tak tau . haihhh , teruk lah aku ni . apa pun tak boleh aku ni kan . hahaha . 

But , yeahh . itulah story nye . we are nothing without family . 
okayy bai :)




Thankyou-Thankyou :)