Sorry Blog Saya Tak Cantik . Awak Follow Kita , Kita Follow Awak Balik Tau :D Thanks .




Hye Assalamualikum  J .

Mak  aku selalu pesan jangan ambil peduli hal orang nanti orang tak suka.  Aku siap mandi . kemas-kemas rumah . ngadap lappy . Aku ingat balik mak aku cakap jangan ambil peduli hal orang nanti orang tak suka *ayat tadi J . Tetibe teringat . 

Kau Nampak tak ? Mungkin kawan2 kau tak ambik peduli dengan perangai dan sifat kau atau dorang malas nak cakap banyak kat kau .Yee ,kau pon jenis wat dunno  kan So , percuma  je lah dorang ingatkan kau  . Bagai mencurah air di daun keladi .Kau memang tak terima kekalahan . Bagos ! aku suka perangai tu tapi kesian .Kau terlalu budak- budak walaupun kau  bukan lagi budak .Come on lah wei  ,berubah sedikit demi sedikit . Tak payah bangga sangat  dengan perangai kau sekarang .Bukan dapat anugerah pon .

Kau mest baca nie :p .  konfem lepas ni kau maki2 aku . Tengok kau memang budak2 . kau mesti cakap aku bajet bagos kan J Yee aku memang bajet . semua manusia tak dapat lari dari title bajet tu J
Saya bukan blogger Hebat .Terima Kasih .

Thankyou-Thankyou :)